Jeigu ieškote būdų kaip savo Facebook/Instagram reklamas paversti efektyvesnėmis, pritraukti daugiau dėmesio ir gauti daugiau klientų, šis straipsnis kaip tik Jums.
Aš puikiai prisimenu savo pirmąją sukurtą reklamą. Kartais šiurpūs prisiminimai aplanko net sapnuose..
Žinote, kokia buvo blogiausia dalis? Tuometinis mano vadovas davė užduotį padaryti reklamą ir parašyti jai tekstą savarankiškai, nes neseniai buvau baigęs marketingo bakalaurą.
4 metų trukmės sudijos, jų metu teko analizuoti ne vieną garsią įmonę, bet kai atėjo laikas padaryti reklamą vietiniam verslui.. Supratau, kad neturiu nė menkiausio supratimo nuo ko pradėti...
Spoksojau į kompiuterio ekraną ir kuo ilgiau žiūrėjau, tuo kvailesnis jaučiausi.
Maža Paslaptis, Kodėl Dauguma Reklamų Nesulaukia Dėmesio
Pradėjau ieškoti pagalbos internete.
Vieni šaltiniai patarė reklamose naudoti mielus atvaizdus, kad suminkštinti stebėtoją, kiti teigė, kad tai neprofesionalu.
Vieni šaltiniai patarė savo reklamą kartoti ir kartoti, kiti, kad kartojimas žmones užknisa ir jie tikrai nebepirks iš tavęs.
Sparčiai artėjant užbaigimo termino pabaigai, palengvinau sau užduotį. Peržiūrėjau konkurentų leidžiamas reklamas ir padariau beveik identiškai. Na panašiai kaip nusirašyti namų darbus nuo klasioko tik šiek tiek pakeisti, kad mokytoja nesuprastų.
Parodžiau savo kūrinį vadovui, jis linktelėjo galva ir mes tiesiog paleidome reklamą.
Praėjo kelios dienos ir nesulaukęs žinių kaip sekasi mano kurtai reklamai, aš pats jo paklausiau : - "Taigi ar duoda rezultatų mano reklma??" Jis kiek sutriko nuo klausimo:
-”Kaip suprast rezultatus??” atšovė.
-”Reklamos, kurią paleidom prieš porą dienų. Ar mes gavom naujų užsakymų? Ar žmonės domėjosi? Skambino?"
Vadovas nusišypsojo, atsilošė ir rėžė:
-”Neee, Edvinai. Reklamos veikia ne taip! Ši reklama buvo skirta mūsų prekės ženklo žinomumui didinti, brandingui. Supranti?"
Aš stengiausi nepasirodyti pasimetęs ir atsakiau: -”Aišku suprantu.”
Tai buvo melas. Tuomet aš vis dar nesupratau kaip šie dalykai atneša mums naudos ir didina pardavimus.
Dabar, beveik po 4 metų, atskleisiu paslaptį: melavau savo vadovui, kad reklamą sukūriau pats. Bet jis man taip pat melavo.
Jis nė pats nesuprato kaip reklama veikia.
Kaip Pašalinti Marketingo Spragas
Kai mes leidžiame kažkam pinigus, mes įvertiname, matuojame rezultatus.
Nesvarbu ar mes pirktume kokią nors įrangą, pietus, rūbus - mes įsitikiname, kad mes gautumėme tai, už ką sumokėjome, tiesa?
Valdant verslą ir perkant marketingo paslaugas, turėtume tikėtis to paties. Vietoj to, dažnai gauname žodžių kratinį kaip:
“Na, ši reklama skirta didinti prekės ženklo žinomumą”
“Mes orientuojamės kuo plačiau apie Jus paskleisti žinią”
“Ši kampanija sukurta siekiant sustiprinti Jūsų prekės ženklą ir prekės ženklo pozicionavimą“
Paprastai tai sakoma šiek tiek nuolaidžiaujančiu tonu, kad net uždavus klausimą pasijaustum kvailai.
Bjauri tiesa yra :
“Didžioji dauguma verslų tiesiog išmeta pusę savo marketingui skirto biudžeto. Ko gero net ir daugiau nei pusę.”
Kaip Aš Nustojau Švaistyti Tam Pinigus… Ir kaip Jūs Galite Tai Padaryti…
Nusprendžiau dar giliau nerti į marketingo platybes ir išsiaiškinti tą STEBUKLINGĄ efektyvaus marketingo formulę.
Geros žinios? Ta formulė iš tiesų egzistuoja ir aš ją išsiaiškinau.
Blogos žinios? Tam prireikė kelis metus iš naujo kryptingai studijuoti, dėlioti puzlės daleles, testuoti, klysti, kol pagaliau išsiaiškinau, kas iš tikrųjų veikia.
Jei turėčiau visa tai perteikti, užtrukčiau dar savaitę rašant šį tekstą, taigi pasidalinsiu pagrindine sudedamąja dalimi.
Kai kas gal atpažins tai kaip “Persono taisyklę”.
“Kas yra matuojama - tobulėja.”
Norite iškart ir drastiškai pakelti reklamos rezultatus?
Padarykite jas išmatuojamas pridėdami grįžtamojo ryšio mechanizmą. Raginkite reklamos gavėją atlikti tam tikrus veiksmus.
Jei reklama sudomins jos stebėtoją, jis atliks mūsų raginamą atlikti veiksmą. Na, o mūsų darbas visa tai stebėti, fiksuoti, tobulinti. Išsiaiškinti kas veikia pritraukiant klientą, o kas - ne.
Viena pagrindinė taisyklė kurią taikau sau, dirbdamas su klientais:
“Kiekviena reklama kurią aš paleisiu, turi būti matuojama, jokių išlygų.”
Daugiau jokio marketinginio, sunkiai suprantamo žargono, painių išvedžiojimų. Išmatuojami, apčiuopiami, tvirti rezultatai.
Yra daugybė būdų tai padaryti ir tai galima taikyti kiekvienam verslui, įskaitant Jūsų. Jei norite sužinoti, kaip galėčiau padėti jūsų verslui pasiekti geresnius rezultatus, susisiekite su manimi dabar.