Pažaiskim žaidimą.
Parašysiu teiginį, o tu garsiai pasakyk pirmą žodį kuris atėjo į galvą:
1. Mobiliojo ryšio operatorius
2. Brangus išmanusis telefonas
3. Geras laikrodis
Didelė tikimybė, kad tavo atsakymai buvo: Tele2, iPhone ir Rolex. Šie prekės ženklai stipriai įsitvirtinę pasamonėje.
Tai veikia praktiškai kiekvienoje sferoje.
Pagalvok apie bet ką ir kažkuris prekės ženklas visvien atsiras sąrašo viršuje.
Būtent to turėtum siekti su savo prekės ženklu. Tapti pirmu pasirinkimu kliento pasamonėje.
Trys Raidės Kurios Atgaivino Mano Kliento Užsakymus
Nesenai pradėjau dirbti su verslu. Jie turėjo problemą kaip ir dauguma.
Tūkstančiai sekėjų facebooke, bet praktiškai jokių pardavimų.
Puslapyje sukasi ganėtinai profesionalūs reels, postai, darbų pavyzdžiai ir t.t.
Nepadeda.
Ką jie darė blogai? Atsakymas labai paprastas. Trūko paprasčiausio ryšio su auditorija. Kaip lengvai viską pakeisti?
Įtraukti RAV.
Kaip Trys Raidės Gali Padėti Įlysti Žmonėms Į Pasamonę
RAV išvertus į žmonių kalbą: raginimas atlikti veiksmą. Ir tai greičiausias kelias kaip atsidurti sąrašo viršuje, kuomet šneka pasisuka apie problemą, kurią sprendžia tavo produktas.
Dar jūs galite išleisti tūkstančius ir reklamuoti savo logotipą švieslentėse arba klijuoti lipdukus ant miesto autobusų.
Bet jeigu naudosite RAV - garantuotai padidinsite pardavimus.
Ir tai nėra taip sunku.
Tiesiog kiekvienoje savo reklamoje pridėkite RAV. “Spausk nuorodą - gauk konsultaciją”, “Atsisiųsk nemokamą knygą - pasieksi savo tikslą” ir t.t.
Bet ką, kas priverstų juos susisiekti su jumis.
Trys pagrindinės taisyklės kuriant RAV:
1. Greitis. Pasirūpinkite kad veiksmą jie galėtų atlikti kuo greičiau.
2. Paprastumas. Raginkite atlikti tik vieną, kuo paprastesnį veiksmą.
3. Nauda. Užtikrinkite, kad žmogus atlikęs veiksmą gautų naudos. Nemeluokite.
Laikykitės šių taisyklių ir pastebėsite kaip keičiasi skaičiai banko sąskaitoje.
“Slapta RAV Galia”
90% reklamų turi paprastą tikslą. Pritraukti klientą, kuris pasiruošęs pirkti čia ir dabar.
Nepamirškime masės žmonių, kurie dar pilnai neapsisprendę. Paprastos klasikinės reklamos tikrai neprivers pirkti šios grupės. Jie tiesiog pamirš jus nuskrolinę į sekantį Instagramo reelsą.
Štai kodėl RAV toks stebuklingas. Jūs priverčiate juos atsirasti jūsų naujienlaiškyje ir BAAM. Dabar jie skaito jūsų žinutes kada jūs to panorite.
Jūsų produktas palaipsniui įstringa jiems į pasamonę. Praeis kelios dienos, savaitės, gal mėnesiai ir jie taps jūsų klientais.
Tai daug nekainuoja ir greitai atsiperka.
Nori sužinoti kaip aš išnaudočiau RAV tavo versle? Susisiek su manimi paspaudęs čia.
Jeigu tiksim vienas kitam, peržvelgsiu asmeniškai tavo esamą marketingo situaciją, sukursiu strategiją kurią aptarsim telefonu.
Ir tai nieko nekainuos. Jeigu patiks - pasakysiu ką daryti toliau. Jeigu ne - nieko tokio.