top of page

Slaptas Ingridientas, Kuris Pakeis „Man reikia pagalvoti“ į „Kur pervesti pinigus?!“

2024 m. rugsėjo 2 d.

2 min read

Edvinas Jėcka

17

175

0


Įsivaizduokite: Jūs naršote internete ieškodami sportbačių. Peržiūrite kelis variantus, galbūt net įsidedate porą į krepšelį. Ir tada – atsitinka gyvenimas. Sulaukiate skambučio arba jūsų katė nusprendžia, kad dabar yra puikus metas jus užpulti. Uždarote naršyklę ir pamirštate apie tai.


Bet! Kitą dieną naršote „Insta grame“ ir štai jie vėl! Tie patys sportbačiai, tarsi prašantys juos įsigyti. Jie tarsi jus seka. Kraupu? Galbūt. Veiksminga? Be abejo.


Sveiki atvykę į retargetingo pasaulį, kuriame prarasti potencialūs klientai nėra prarasti amžinai.


Kodėl retargetingas yra daug daugiau nei skaitmeninis persekiojimas.


Mes visi tai patyrėme. Tos reklamos, kurios niekad nesibaigia. Jos kaip tas prisirišęs ex, kuris vis dar rašo žinutes, nors jau seniai aišku, kad viskas baigta. Tai netinkamas retargetingas. Bet retargetingas nebūtinai turi būti erzinantis. Iš tiesų, kai tai daroma tinkamai, tai tarsi slaptas ingridientas, kuris paverčia „man reikia pagalvoti“ į „kur pervesti pinigus!“


Taigi, kaip padaryti, kad retargetingas veiktų, neišgąsdinant klientų?


Užtikrintas Retargetingo Būdas (ir kaip iš to uždirbti pinigus)


Retargetingas nėra apie tos pačios reklamos rodymą vėl ir vėl, kol jūsų potencialūs klientai pasiduoda išsekę. Tai apie tai, kad sutiktumėte juos kuo ankščiau jų pirkimo kelionėje ir suteiktumėte jiems postūmį judėti pirmyn.


Pasigilinkime plačiau:


Žingsnis 1: Suvokimas – Jūsų potencialus klientas supranta, kad turi problemą (pvz., reikia naujų sportbačių).


Žingsnis 2: Svarstymas – Jis pradeda ieškoti sprendimų (lygina prekės ženklus, stilius, kainas).


Žingsnis 3: Sprendimas – Jis pasirenka sprendimą ir, pageidautina, perka iš jūsų.


Jei jūsų reklamos pasirodys tik 3 žingsnyje, jūs būsite tik dar viena neįdomi reklama tarp daugybės kitų. Bet jei atsirasite 2 žingsnyje, rodydami naudingą informaciją, atsiliepimus ir galbūt nuolaidas, jūs staiga tapsite lyderiu. Tampate prekės ženklas, kuris „supranta juos“. Ir žmonės perka iš verslų, su kuriais jaučia ryšį.


Slaptas Ingridientas: Pritaikytos Žinutės Kiekvienam Žingsniui


Retargetingo magija slypi personalizavime. Vietoj to, kad bombarduotumėte savo auditoriją ta pačia pavargusia žinute, kodėl jos nepakeisti? Galbūt pradėkite nuo reklamos, siūlančios patarimus, kaip pasirinkti tinkamus sportbačius pagal jų poreikius. Tęskite su kita reklama, kurioje rodomi klientų atsiliepimai. Tada užbaikite sandorį su riboto laiko nuolaida būtent tai porai, kurią jie žiūrėjo.


Taip jūs ne tik reklamuojate – jūs pridedate vertės. Ir žmonės myli vertę.



P.S. Smalsu, kaip galite naudoti retargetingą savo pardavimų didinimui? Susisiekite. Galiu padėti sukurti strategiją, kuri yra unikali kaip ir jūsų verslas. Jokių įsipareigojimų, tik patarimai. Jei jums patiks tai, ką išgirsite, galėsime dirbti kartu. Jei ne, jokių problemų, dirbsite kaip dirbote.


Formą galite rasti čia.

2024 m. rugsėjo 2 d.

2 min read

17

175

0

Related Posts

Comments

Share Your ThoughtsBe the first to write a comment.
EJMarketing logo
bottom of page